logo

شرکت فنی و مهندسی توان آرا

با اتکا به تجربه ای بالغ بر نیم قرن

فروش ترانس برق صنعتی نمایندگی شیراز ایران ترانسفو

فروش ترانس برق صنعتی نمایندگی شیراز ایران ترانسفو

ترانس برق صنعتی جزء بهترین دستگاه‌ها برای تثبیت برق سه فاز و برابر کردن ولتاژ سه فاز است که در بیشتر مراکز صنعتی از آن استفاده می‌کنند که به همین منظور ما در این مطلب به بررسی فروش ترانس برق صنعتی یا استابلایزر سه فاز خواهیم پرداخت.

ترانس برق صنعتی چیست؟

ترانس برق صنعتی سه فاز دستگاهی می‌باشد که وظیفه آن ثابت نگه داشتن ولتاژ برای تجهیزات الکترونیکی است و از نوسانات ولتاژ پیشگیری می‌کند. این دستگاه قابلیت ولتاژ ورودی و خروجی را به طور یکسان برای تجهیزات برقی شما مهیا می‌کند.

این ترانس برق صنعتی دارای قدرت بالای 15KVA با توان VA80000 است و در فعالیت‌های صنعتی و آزمایشگاهی برای کم کردن ولتاژ کاربرد دارد. ابزار و قطعات متنوعی در این دستگاه وجود دارد که هر یک مزایای خاص خود را دارا می‌باشند.

مزیت استفاده از ترانس برق صنعتی

ترانس برق صنعتی سه فاز مزیت‌های بسیاری دارد که موارد زیر را شامل می‌شود:

این دستگاه دارای صفحه نمایش دیجیتال برای فروش ترانس برق صنعتی است. طراحی سیستم هشدار آن به صورت هشدار در صورت اضافه بار می‌باشد. ترانس برق صنعتی سه فاز دارای سیستم قطع جریان دستگاه در صورت بار بالاتر از 2/8 توان نامی است. این ترانس‌ها دارای سیستم خنک کننده خودکار هستند و به سیستم مدار الکتریکی و مدار کنترل فیدبک مجهز می‌باشد. با دارا بودن فیلتر مخصوص از نویزهای لحظه‌ای پیشگیری می‌کنند. این دستگاه دارای دامنه اصلاح ولتاژ بالا می‌باشد و ولتاژ خروجی این مدل پیوسته و خطی است.

ویژگی‌های ترانس برق صنعتی

ویژگی‌های فروش ترانس برق صنعتی سه فاز، جبران افت یا بالا رفتن ولتاژ از 150 تا 305 ولت می‌باشد، کنترل توالی فاز و دامنه هر فاز را ثابت می‌کند، محافظت از تمامی وسایل برقی از رعد و برق و صائقه، مجهز به سیستم حفاظت از افزایش دمای دستگاه با اضافه بار، صدای کم و ابعاد مناسب، دارای سنسورهای حرارتی و … از ویژگی‌های این دستگاه‌ها می‌باشد.

چرا باید از ترانس برق صنعتی استفاده کنیم؟

عملکرد و کارکرد ترانس برق صنعتی بسیار اهمیت دارد؛ چرا که از نوسانات ولتاژ برق پیشگیری کرده و موجب پیشگیری از آسیب دیدن قطعات و تجهیزات برقی می‌گردد و بیشترین آسیب زمان قطعی جریان برق ایجاد می‌شود که در اصل این تثبیت کننده ولتاژ سه فاز دارای 6 ترانس می‌باشد که به دو دسته ترانس‌های اولیه و ثانویه تقسیم می‌شود که هر یک از این‌ها کاربرد ویژه‌ای دارد.

این ترانس‌های اولیه و ثانویه روی موتور سروو استابلایزر به یاری ذغای حرکت می‌کنند و وظیفه و کار آن‌ها خارج شدن ولتاژ ثابت است که نقشی بسیار مهم و اساسی در تثبیت ولتاژ دارند.

کاربرد بهره گیری از ترانس برق صنعتی

فروش ترانس برق صنعتی در صنایع نظامی، غذایی، ایستگاه‌های مخابراتی، محیط های صنعتی، محیط های آزمایشگاهی، رادیویی، وسایل و تجهیزات الکتریکی مثل وسایل خانگی، ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر، در کارخانجات، بیمارستان‌ها و … کاربرد دارند و از پر فروش ترین دستگاه‌های تجهیزات الکتریکی در بازار می‌باشند. امروزه عملکرد و کارکرد این ترانس‌ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و یک وسیله بسیار پررنگ و مهم و الزامی در هر مکانی می‌باشد.

نکات اساسی در زمان خرید ترانس برق صنعتی

در زمان خرید ترانس برق صنعتی سه فاز می‌بایست به این نکات توجه و دقت کرد:

اساسی ترین و با اهمیت ترین نکته برای این دستگاه‌ها گارانتی و خدمات پس از فروش برای فروش ترانس برق صنعتی است و شما می‌بایست از فروشگاهی دارای اعتبار و قابل اطمینان مانند شرکت ” توان آرا ” این تجهیزات را خریداری نمایید. همینطور می‌بایست توان دتسگاه مصرفی خود را بررسی کرده و توجه داشته باشید که دستگاه ظرفیت تجهیزات برقی را داشته باشد.

قیمت ترانس برق صنعتی

ترانس برق صنعتی یکی از دستگاه‌هایی می‌باشد که به دلیل عملکرد بالا و کیفیت بسیار عالی، جزء بهترین دستگاه‌ها برای ثابت شدن ولتاژ برق شناخته شده است و قیمت فروش ترانس برق صنعتی، به توان و قدرت این دستگاه‌ها بستگی دارد.

کلام آخر

ترانس برق صنعتی سه فاز موجب ایمنی و حفاظت بیشتر تجهیزات برقی خانه‌ها و صنایع می‌گردد و مزیت‌های بی‌شماری دارد و از سوختن وسایل برقی و تجهیزات به دلیل کاهش یا افزایش ولتاژ پیشگیری می‌نماید و با خرید این دستگاه در هزینه‌های شما صرفه جویی می‌گردد.

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.