logo

شرکت فنی و مهندسی توان آرا

با اتکا به تجربه ای بالغ بر نیم قرن

لیست قیمت به روز ترانس برق سه فاز

لیست قیمت به روز ترانس برق سه فاز

شرکت فنی و مهندسی توان آرا، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تولید ترانس برق سه فاز محصولات تولیدی خودش را در انواع و کاربردهای گوناگون تولید و به بازار مطابق با نیاز روز مشتریان در شیراز و سراسر کشور عرضه می‌کند.

این شرکت سابقه طولانی مدت در تولید ترانسفورماتور قدرت، ویژه و البته نوع پرظرفدار ترانسفورماتور توزیع دارد. از این جهت لیست قیمت این محصولات به دسته بندی و انواع گوناگون برای مشتریان گرامی در این وب سایت ارائه شده تا عزیزان قادر باشند به آسانی به محصولاتی که موردنظر آن‌ها می‌باشد، دست پیدا کنند.

در اینجا لیست قیمت به‌روز ترانس برق سه فاز آورده شده است که در حقیقت به علت دسته بندی سه فاز و تک فاز، لیست قیمت این سری از محصولات که فقط از اتصالات سه فاز استفاده می‌کنند، به طور جداگانه در این بخش آورده شده است. ضمن بر این دقت داشته باشید که لازم است ذکر شود که کلیه محصولات شرکت توان آرا مطابق با استاندارد IEC60076 و VDE0532 آلمان تهیه و تولید می‌شوند.

یادآور می‌شویم که لیست قیمت ترانس برق سه فاز به وسیله شرکت در فروردین ماه سال 1402 برای مشتریان عرضه شده است و ضمن توجه به اینکه بعد از این لیست دیگری ارائه نشده است، می‌توان گفت این قیمت‌ها به روزترین قیمت محصولات توان آرا می‌باشند. البته می‌بایست دقت داشته باشید که ارزش افزوده در این لیست اضافه شده و در نظر گرفته شده است؛ همینطور توان آرا در سریع‌ترین زمان ممکن هرنوع تغییر در قیمت ترانس برق سه فاز و دیگر انواع ترانسفورماتورها را به اطلاع شما عزیزان خواهد رسانید.

قیمت ترانسفورماتور سه فاز کم تلفات ردیف ۲۰ کیلو ولت ایران ترانسفو (تومان)

قیمت به روز رسانی شده ی ترانسفورماتور های ایران ترانسفو

 

 

 

 

قیمت ترانسفورماتور روغنی سه فاز نرمال ۱۱ کیلو ولت ایران ترانسفو (تومان)

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.